• The Boss is coming! Look busy!
  • List of bloggers going for the 29th July 2006 Bloggers Meet at KLCC
  • Monday, January 23, 2006

    Saya Sebatang Kotek: Readers Edition

    Ok... we have received enough versions of our readers' "Saya Sebatang Kotek" in our mailbox. The initial plan was for me to pick one to put up. But I feel bad for wasting the efforts of some of the writers, so I decided to put two up instead.

    Please be warned that the following is

    But I'm sure none of you would care anyway. If you were a 9-year old kid surfing on the computer when your parents are not home and you 'accidentally' come across this site.

    You would click the link furthest to the bottom wouldn't you? And then when you finally get into the site and see the things you want to see... you get all excited

    Ah yes... we've all been there, so its useless trying to warn people.

    Anyway, here is the first one by Yuin.

    Pada suatu hari, aku terpaksa menemani tuan aku ke hospital. Mahu tak mahu, kenalah ikut dia, ape nak buat, die satu satunya kawan yang boleh pujuk sampai aku kembang. Sesampainya di hospital tuan aku disuruh oleh jururawat cantik untuk tunggu sebentar. Aku mula kembang sedikit sebab jururawat tu asyik pandang aku dan tersenyum sipi saja.

    Tapi, harapan ku untuk bermesra kawan baik jururawat hancur apabila aku menjeling ke kiri.
    Walaupun konek budak kecil yang terbaring keletihan atas katil itu ditutupi dengan sarung yang digantung tinggi aku ketakutan mendengar konek budak itu dalam keadaan parah mengerang kesakitan.


    Terus aku kecut macam kurma kering. aku makin gerun hingga hendak muntah kuning akibat ketakutan. Tuan aku pun tercari cari tandas sambil memegang leher aku. Sedang aku muntah kuning dalam mangkuk besar, tetiba terdengar bunyi jururawat tadi dalam tandas. tuan aku pun memasukkan balik aku dalam sangkar aku lalu keluar dan terserempak dengan jururawat itu sedang menolak seorang lelaki tua dalam kerusi roda dalam tandas. Lelaki tua itu kelihatan seperti cacat dan tidak sedar diri.

    Dengan tiba tiba jururawat itu terus tutup dan kunci pintu lalu mengesel gesel badannya kat tuan aku. Busuk gila bau kawan baik jururawat itu. Macam ikan kering. Namun setiap kali jururawat itu mengosok gosok dan memuji aku, aku semakin kembang. Tanpa disedari jururawat itu membebaskan aku daripada sangkar aku yang sesak dan sempit lalu memasukkan aku dalam mulutnya. Pukimak. Lagi busuk daripada kawan baiknya.Macam 13 tahun tak gosok gigi.


    Mulutnya yang ketat itu dan pergerakkan atas bawahnya menyebabkan aku sesak nafas. Tuan aku pun kelihatan tercungap cungap. Walaupun aku cuba menahan nafas aku selama yang mungkin tapi apa dayaku. Aku terus muntah dalam mulut jururawat tu tanpa henti. Kerana penat sangat akku pun tak terdaya terus kembang dan tunduk merehatkan diri. Jururawat itu pun berkata, 'ape kata kau jumpa kawan baik aku, lepas kau sunat nanti kena rehat lama baru boleh jumpa kawan baru'. Sunat? Tidak!


    If you liked that.. visit his blog at http://yikyuin.blogspot.com/

    The next one is one making fun of Boss Stewie. But Boss Stewie can take a joke.. so here it is.

    Tragedi Kotek Boss Stewie

    Boss Stewie seorang yang amat spesial kerana dia mempunyai kotek berwarna hitam. Bukan itu sahaja, panjang koteknya adalah amat luar biasa dan semua perempuan akan terus menjadi basah apabila diberitahu panjang koteknya. Ini adalah kerana kotek Boss Stewie adalah sepanjang 15 inchi tanpa surgeri plastik! Amboi, besarnya sekali kan! Kotek datukmu pun tidak sebesar itu!

    Pada masa lapangnya di sekolah, dia akan menunjuk-nunjukkannya kepada rakan sebaya lelakinya dan membuat mereka berasa cemburu. Malangnya, kawan laki Boss Stewie tidak dapat membuat apa-apa tentangnya kerana itulah takdir tuhan. Mereka hanya dapat mengimpikan bahawa kotek mereka adalah sebesar kotek Boss Stewie.

    Tetapi, pada suatu hari, nasib mula berubah. Impian kawan laki Boss Stewie sudah dijawab oleh tuhan apabila terdapat seorang perempuan yang bernama June (Saya!) yang ter.. urm.. terjumpa laman web Boss Stewie dan didapati bahawa Boss Stewie mempunya kaki yang botak... dan bila kakinya botak.. pastilah koteknya botak juga. Aduhai, rahsia Boss Stewie pun telah dibocor. Boss Stewie berasa amat sedih lalu koteknya menyusut tinggal 5cm sahaja.

    Itulah tragedi kotek hitam Boss Stewie yang berinchi 15 inchi...

    And if you liked that.. visit the Mai Hagiwara hater at http://justanothertragedy.blogspot.com/

    12 Comments:

    Post a Comment

    << Home